Thor Heyerdahl videregående skole

Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
Huskelisten er tom
Vis
tekst (uformidlet) : bind Gilje, Øystein, 1967-
Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen / Øystein Gilje - Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen . - 2. utgave . - Bergen : Fagbokforlaget, 2023. - 162 sider : illustrasjoner ISBN 9788245044805
1. utgave 2017
Digitalisering og økt bruk av internett gir både lærere og elever nye muligheter for variert undervisning. Utvalget læremidler og digitale verktøy øker stadig, samtidig som mange skoleeiere og lærere opplever at det kan være vanskelig å orientere seg i dette landskapet. Hva skal kjøpes inn og brukes? I denne boken viser forfatteren hvordan du man planlegge undervisning og læring på nye måter, og hvilken funksjon læremidler og digitale verktøy har i ulike arbeidsformer i skolen. Slik kan skoleledere, skoleeiere og lærere gjøre mer bevisste valg av læremidler. Denne andre utgaven har et nyskrevet kapittel om kunstig intelligens. I tillegg er de øvrige kapitlene betydelig revidert. Øystein Gilje er førsteamanuensis på Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo. Omtalen er utarbeidet av BS.

Målgruppe: Voksne
Språk: nob.

Generelle emneord: - Digital undervisning undervisningsmetoder nob ; Digital undervisning undervisningsmetodar nno

 Klassifikasjon DDK: 371.334
Biinnførsel personnavn: Gilje, Øystein 1967- (NO-TrBIB)2104330 Læremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
*000     cam a22      c 4500
*001308625
*00520231005094401.0
*007ta
*008230314s2023    no a   e ||||||0| 0 nob|d
*019  $bl
*020  $a9788245044805$cNkr 349.00$qheftet
*035  $a(NO-OsBA)0681244
*040  $aNO-OsBA$bnob$erda
*08204$a371.334$qNO-OsBA$223/nor/20231005
*1001 $aGilje, Øystein$d1967-$0(NO-TrBIB)2104330$4aut$81
*24010$aLæremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
*24510$aLæremidler og arbeidsformer i den digitale skolen$cØystein Gilje
*250  $a2. utgave
*264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c2023
*300  $a162 sider$billustrasjoner
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386  $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81
*500  $a1. utgave 2017
*520  $aDigitalisering og økt bruk av internett gir både lærere og elever nye muligheter for variert undervisning. Utvalget læremidler og digitale verktøy øker stadig, samtidig som mange skoleeiere og lærere opplever at det kan være vanskelig å orientere seg i dette landskapet. Hva skal kjøpes inn og brukes? I denne boken viser forfatteren hvordan du man planlegge undervisning og læring på nye måter, og hvilken funksjon læremidler og digitale verktøy har i ulike arbeidsformer i skolen. Slik kan skoleledere, skoleeiere og lærere gjøre mer bevisste valg av læremidler. Denne andre utgaven har et nyskrevet kapittel om kunstig intelligens. I tillegg er de øvrige kapitlene betydelig revidert. Øystein Gilje er førsteamanuensis på Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aDigital undervisning$gundervisningsmetoder$0(NO-OsBA)1141414$2bibbi$9nob
*65017$aDigital undervisning$gundervisningsmetodar$0(NO-OsBA)1141414$2bibbi$9nno
*7001 $aGilje, Øystein$d1967-$0(NO-TrBIB)2104330$tLæremidler og arbeidsformer i den digitale skolen
*8521 $h371.33$iGIL
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/91573715-5403-40ae-9360-5b8e5ecfc3f4/original.jpg$3Omslagsbilde
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/91573715-5403-40ae-9360-5b8e5ecfc3f4/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerSamlingHylle
Ex4Tilgjengelig Thor Heyerdahl videregående skolePedagogikk371.334 G